Talsu novada starptautiskā nometne "MAN"

Atpakaļ

Nometnes pamatdati

Nometnes tips
apmācību/izglītojoša nometne
Nometne sākas
2016-07-31
Nometne beidzas
2016-08-07
Darba laiks
diennakts nometne
Dalībnieku izmitināšana
nometne telpās un ārpus telpām
Dalībnieku komplektēšana
slēgta nometne
Dalībnieku vecums (no - līdz)
15 - 18
Maksimālais dalībnieku skaits
60
Medicīniskais personāls
Bērni ar īpašām vajadzībām
Komentāri bērniem ar īpašām vajadzībām
Novads / pilsēta
Talsu nov.
Atrašanās vieta
"Upesgrīvas skola", Uguņciems, Vandzenes pagasts, Talsu novads, LV-3284
Nometnes izmaksas vienam dalībniekam
Talsu novada pašvaldības finansējums
Brīvo vietu skaits
0  

Nometnes vadītājs

Vārds Uzvārds
KRŪZĪTE LIENĪTE
Sertifikāta nr.
TA 000017

Nometnes organizators

Nosaukums
Talsu novada Izglītības pārvalde
Reģistrācijas numurs / personas kods
90000011997
Juridiskā adrese
Kareivju iela 7, korpuss 1, Talsi, Talsu novads, LV-3201
Adrese
Tālrunis
63222583, 63222549, 26487931

Nometnes saskaņojumi

Veselības inspekcija, Kurzemes kontroles nodaļa
Kuldīga, Pilsētas laukumā 2, 3.stāvā, 633 23799 vi@vi.gov.lv
Nr.11-20/16141/1421 Atzinuma dokuments
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests, Kurzemes reģiona pārvalde
Ganību iela 63/67, Liepāja, LV-3401, +371 63404481 kurzeme@vugd.gov.lv
22/12.6-1.22-9 Atzinuma dokuments
Pašvaldība, Talsu novada pašvaldība
Kareivju iela 7, Talsi, Talsu nov., LV-3201, 63232110 pasts@talsi.lv
Pārtikas un veterinārais dienests, Pārtikas un veterinārais dienests
Peldu iela 30, Rīga, LV-1050, +371 67095230 pasts@pvd.gov.lv

Nometnes apraksts

No 2016.gada 31.jūlija līdz 7.augustam Upesgrīvas internātpamatskolā

Nometnē piedalīsies 15 -18 gadus veci jaunieši no Talsu novada izglītības iestādēm - mācību priekšmetu olimpiāžu, skolēnu zinātniski pētniecisko darbu, interešu izglītības, sporta sacensību, konkursu u.c. laureāti un starptautiskās sadarbības partneri.

 Virsmērķis:      Rast iespēju Talsu novada skolēniem un Talsu novada pašvaldības starptautiskās sadarbības partneriem - izglītības iestāžu audzēkņiem apgūt jaunas zināšanas, praktiskā darba iemaņas un uzlabot savstarpējās saskarsmes prasmes izglītojošās nodarbībās, paplašināt redzesloku citās dzīves jomās.

Mērķis:            Garīgi un fiziski attīstīt jauniešus izglītojošās nodarbībās, sporta aktivitātēs un atpūtas pasākumos.

Uzdevumi:      

1. Veicināt skolēnu intelektuālo attīstību un savstarpējās saskarsmes prasmes multikulturālā vidē.

2. Uzlabot skolēnu svešvalodu zināšanas.

3. Radīt apstākļus piemērotai fiziskai attīstībai un atpūtai.

4. Pilnveidot skolēnu praktiskā darba iemaņas.

 Metodes:         Darbs grupās, diskusijas, lietišķās un sporta spēles, tikšanās ar sabiedrībā pazīstamiem cilvēkiem, izglītojoši un izklaidējoši atpūtas pasākumi, ekskursija, nakts trasīte, sacensības.

 Tēma: Dzīvnieku pasaulē

 Moto: Cilvēks ir vienīgais dzīvnieks, kas baidās būt tāds, kāds viņš ir.
/Albērs Kamju/

Devīze: Save the wildlife, save the planet. 

 Audzināmās grupas:

 

Apdraudētās dzīvnieku sugas:   vai

1.Tīģeris

2.Brūnais lācis

3.Baltais zaķis

4.Vilks

5.Baltais/melnais stārķis

sniega leopardi

meža ziemeļbrieži

lidvāveres

pandas

gorilla

āfrikas zilonis

polārais lācis

strauss

lūsis

Valstu nacionālie dzīvnieki:

1.baltā cielava (Latvija)

2.baltais stārķis (Lietuva)

3.pelēkais vilks (Turcija)

4.gulbis (Dānija)

5.bezdelīga (Igaunija)

brieži (Īrija)

lāči (Krievija, Somija)

vilki (Itālija, Turcija)

lauvas (Anglija, Nīderlande, Zviedrija)

 

 Rīta nodarbības: 1. Fizika dzīvnieku pasaulē (Infrasarkanā gaisma (čūskas), ultraskaņa (sikspārņi), u.tml. Ar sensoriem.)

2. Dabas aizsardzība. Apdraudētie dzīvnieki

                                   3. Fotomāksla (Iepazīšanās ar fotogrāfijas pamatiem un vēsturi.

Analogā un digitālā fotogrāfija. Praktiskais darbs fotogrāfiju izgatavošanā.)

4. Kanisterapija (Canis terapija ir metode, kas pastiprina cilvēka rehabilitācijas efektivitāti, izmantojot speciāli selekcionētu un apmācītu suni. Sadarbojoties cilvēkam ar suni, veidojas beznosacījuma mīlestība un uzticēšanās, bērns mācās iniciatīvu, pacietību un paškontroli, aug pašnovērtējums un kompetence, mazinās spastika muskuļos un veidojas jauni refleksi.) 

5. Mūzikas skaņdarba „Dzīvnieku karnevāls” iestudēšana

Pēcpusdienas nodarbības:        

1. Teātra sports-improvizācija (Nodarbības saturs: atbrīvot personību; veidot spēju brīvi izpausties gan verbāli, gan ķermeniski. Sagatavot  jauniešus priekšnesumiem talantu un prezentācijas pasākumiem, iestudēt kādu no Lafontēna fabulām)                        

2. Sports                                          

3. Koka darbi – dzīvnieku figūriņu puzles 

4. Lietuviešu tautas dziesmas un rotaļas  vai/ un Reitterapijas elementi
5. Auduma aplikācija uz putoplasta


NOMETNES DIENAS KĀRTĪBA

8.00                Celšanās

8.15                 Rīta rosme

8.45 – 9.00      Rīta vārdi

9.00 – 9.30      Brokastis

10.00 – 11.45  Rīta nodarbība

11.45 – 12.00  Audzinātāju laiks

12.00 – 13.00  Pelde

13.00 – 14.00  Pusdienas

14.00 – 15.00  Atslodze

15.00 – 16.45  Pēcpusdienas nodarbība (katru dienu sava)

16.45 – 17.00  Audzinātāju laiks audzināmās grupās

17.15 – 18.30  Peldēšanās

18.30 – 19.00  Vakariņas

19.00 – 20.00  Brīvais laiks

20.00 – 21.30  Atpūtas pasākumi

21.30 – 22.00  Mazvakariņas (Naksniņas)

22.00 – 22.30  Brīvais laiks

22.30 – 23.00  Nakts pasaka

23.00               Naktsmiers

Atpūtas pasākumi:

Iepazīšanās vakars, tikšanās ar sabiedrībā pazīstamiem cilvēkiem; nakts pastaiga „Pēddzinis”; ekskursija pa Talsu novada zemnieku saimniecībām/ lauku sētām; pirts vakars; talantu vakars; bilžu vai kino vakars; sporta sacensības; akcija „Slepenais draugs”; ugunsskulptūras veidošana un dedzināšana.