No 2016.gada 31.jūlija līdz 7.augustam Upesgrīvas internātpamatskolā
Nometnē piedalīsies 15 -18 gadus veci jaunieši no Talsu novada izglītības iestādēm - mācību priekšmetu olimpiāžu, skolēnu zinātniski pētniecisko darbu, interešu izglītības, sporta sacensību, konkursu u.c. laureāti un starptautiskās sadarbības partneri.
Virsmērķis: Rast iespēju Talsu novada skolēniem un Talsu novada pašvaldības starptautiskās sadarbības partneriem - izglītības iestāžu audzēkņiem apgūt jaunas zināšanas, praktiskā darba iemaņas un uzlabot savstarpējās saskarsmes prasmes izglītojošās nodarbībās, paplašināt redzesloku citās dzīves jomās.
Mērķis: Garīgi un fiziski attīstīt jauniešus izglītojošās nodarbībās, sporta aktivitātēs un atpūtas pasākumos.
Uzdevumi:
1. Veicināt skolēnu intelektuālo attīstību un savstarpējās saskarsmes prasmes multikulturālā vidē.
2. Uzlabot skolēnu svešvalodu zināšanas.
3. Radīt apstākļus piemērotai fiziskai attīstībai un atpūtai.
4. Pilnveidot skolēnu praktiskā darba iemaņas.
Metodes: Darbs grupās, diskusijas, lietišķās un sporta spēles, tikšanās ar sabiedrībā pazīstamiem cilvēkiem, izglītojoši un izklaidējoši atpūtas pasākumi, ekskursija, nakts trasīte, sacensības.
Tēma: Dzīvnieku pasaulē
Moto: Cilvēks ir vienīgais dzīvnieks, kas baidās būt tāds, kāds
viņš ir.
/Albērs Kamju/
Devīze: Save the wildlife, save the planet.
Audzināmās grupas:
Apdraudētās dzīvnieku sugas: vai 1.Tīģeris 2.Brūnais lācis 3.Baltais zaķis 4.Vilks 5.Baltais/melnais stārķis sniega leopardi meža ziemeļbrieži lidvāveres pandas gorilla āfrikas zilonis polārais lācis strauss lūsis |
Valstu nacionālie dzīvnieki: 1.baltā cielava (Latvija) 2.baltais stārķis (Lietuva) 3.pelēkais vilks (Turcija) 4.gulbis (Dānija) 5.bezdelīga (Igaunija) brieži (Īrija) lāči (Krievija, Somija) vilki (Itālija, Turcija) lauvas (Anglija, Nīderlande, Zviedrija)
|
Rīta nodarbības: 1. Fizika dzīvnieku pasaulē (Infrasarkanā
gaisma (čūskas), ultraskaņa (sikspārņi), u.tml. Ar sensoriem.)
2. Dabas
aizsardzība. Apdraudētie dzīvnieki
3. Fotomāksla (Iepazīšanās ar fotogrāfijas pamatiem un vēsturi.
Analogā un digitālā fotogrāfija. Praktiskais darbs fotogrāfiju izgatavošanā.)
4. Kanisterapija (Canis terapija ir metode, kas pastiprina cilvēka rehabilitācijas efektivitāti, izmantojot speciāli selekcionētu un apmācītu suni. Sadarbojoties cilvēkam ar suni, veidojas beznosacījuma mīlestība un uzticēšanās, bērns mācās iniciatīvu, pacietību un paškontroli, aug pašnovērtējums un kompetence, mazinās spastika muskuļos un veidojas jauni refleksi.)
5. Mūzikas skaņdarba
„Dzīvnieku karnevāls” iestudēšana
Pēcpusdienas nodarbības:
1. Teātra sports-improvizācija (Nodarbības saturs: atbrīvot personību; veidot spēju brīvi izpausties gan verbāli, gan ķermeniski. Sagatavot jauniešus priekšnesumiem talantu un prezentācijas pasākumiem, iestudēt kādu no Lafontēna fabulām)
2. Sports3. Koka darbi – dzīvnieku figūriņu puzles
4. Lietuviešu tautas dziesmas un rotaļas vai/ un Reitterapijas elementi8.00 Celšanās
8.15 Rīta rosme
8.45 – 9.00 Rīta vārdi
9.00 – 9.30 Brokastis
10.00 – 11.45 Rīta nodarbība
11.45 – 12.00 Audzinātāju laiks
12.00 – 13.00 Pelde
13.00 – 14.00 Pusdienas
14.00 – 15.00 Atslodze
15.00 – 16.45 Pēcpusdienas nodarbība (katru dienu sava)
16.45 – 17.00 Audzinātāju laiks audzināmās grupās
17.15 – 18.30 Peldēšanās
18.30 – 19.00 Vakariņas
19.00 – 20.00 Brīvais laiks
20.00 – 21.30 Atpūtas pasākumi
21.30 – 22.00 Mazvakariņas (Naksniņas)
22.00 – 22.30 Brīvais laiks
22.30 – 23.00 Nakts pasaka
23.00 Naktsmiers
Atpūtas pasākumi:Iepazīšanās vakars, tikšanās ar sabiedrībā pazīstamiem cilvēkiem; nakts pastaiga „Pēddzinis”; ekskursija pa Talsu novada zemnieku saimniecībām/ lauku sētām; pirts vakars; talantu vakars; bilžu vai kino vakars; sporta sacensības; akcija „Slepenais draugs”; ugunsskulptūras veidošana un dedzināšana.