,,Meiteņu lietas! Puišu lietas!''

Atpakaļ

Nometnes pamatdati

Nometnes tips
apmācību/izglītojoša nometne
Nometne sākas
2015-08-03
Nometne beidzas
2015-08-14
Darba laiks
dienas nometne
Dalībnieku izmitināšana
nometne telpās un ārpus telpām
Dalībnieku komplektēšana
atvērta nometne
Dalībnieku vecums (no - līdz)
10 - 13
Maksimālais dalībnieku skaits
40
Medicīniskais personāls
Bērni ar īpašām vajadzībām
Komentāri bērniem ar īpašām vajadzībām
-
Novads / pilsēta
Rīga
Atrašanās vieta
Rīgas Valda Zālīša sākumskola, Kalpaka bulvāris 8
Nometnes izmaksas vienam dalībniekam
217 eur
Brīvo vietu skaits
0  

Nometnes vadītājs

Vārds Uzvārds
STALBERGA IVETA
Sertifikāta nr.
116-00474
E-pasts
stalberga.iveta@gmail.com
Tālrunis
26040844

Nometnes organizators

Nosaukums
Biedrība ,,LIdomas''
Reģistrācijas numurs / personas kods
40008248609
Juridiskā adrese
Limbažu nov., Limbaži, Jaunā iela 7A - 43
Adrese
Limbažu nov., Limbaži, Jaunā iela 7A - 43
Tālrunis
26040844, 27435044

Nometnes saskaņojumi

Veselības inspekcija, Veselības inspekcija
Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012, +371 67081600 vi@vi.gov.lv
10-10/19995 Atzinuma dokuments
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests, Rīgas reģiona pārvalde
Jaunpils iela 13, Rīga, LV-1002, +371 67209650 rrp@vugd.gov.lv
22/8-184-342 Atzinuma dokuments
Pašvaldība, Rīgas valstspilsētas pašvaldība
Rātslaukums 1, Rīga, LV-1050, 67012222 riga@riga.lv
Pārtikas un veterinārais dienests, Rīgas pilsētas pārvalde
Lubānas iela 49, Rīga, LV - 1073, 67039702; 67039700 riga@pvd.gov.lv

Nometnes apraksts

Apraksts:

Nometnes būtība ir atbalstīt vecākus bērnu audzināšanā un izglītošanā- aktuālajos jautājumos par pusaudžu vecumposmu.

Bērni šajā vecumā kļūst aizvien patstāvīgāki, taču tajā pat laikā viņi ir pakļauti apkārtējās vides ietekmei un ir viegli ievainojami. Lai palīdzētu viņiem izprast notiekošo gan ar viņiem pašiem, gan apkārtējiem vienaudžiem, ir svarīgi savlaicīgi sniegt pilnvērtīgu informāciju par tuvojošos pusaudžu vecumposmu.

 Mērķi:

  • sniegt atbalstu aktuālajos jautājumos par pusaudžu vecumposmu;
  • veidot noraidošu attieksmi pret atkarību izraisošām vielām,
  • veicināt veselīgu dzīvesveidu  un rūpes par savu ķermeni;
  • attīstīt gaumes izjūtu (sava stila un ārējā tēla veidošana);
  • rosināt interesi par brīvā laika pavadīšanu ar vienaudžiem;
  • mudināt izprast savas un apkārtējo emocijas,
  • celt pašapziņu un mācīt izturēties pret sevi un apkārtējiem ar cieņu.

Nometnes laiks:   8:30-18:00  Ēdināšana: Brokastis ņemam līdzi, pusdienas un launags iekļauts. 

Nometnē:

- meiteņu grupa darbosies atsevišķi Mairas, Ilzes un Sarmītes vadībā savā- „Dāmu telpā”;

- puišu grupa darbosies atsevišķi Ēvalda, Ulvja un Ivara vadībā savā- „Džentlmeņu telpā”.

Meitenes un puiši katru dienu tiksies arī kopīgajās aktivitātēs!

Ik dienu paredzētas fiziskas aktivitātes, un ne mazāk kā 2 stundas būsim svaigā gaisā.

Plānotā programma:

Nometnē tiks  izspēlētas 2 dzīves spēles* „ Veselīgs dzīvesveids” un „Pašapziņa”, kas aprobētas Igaunijas skolās laika posmā 03.04.-11.04.2015.

* Spēļu izstrādē piedalījušies 3 valstu eksperti/ treneri (Igaunija, Latvija, Lietuva) un tās radītas projekta „8 kompetenču zinātne” ietvaros ar atbalstu ERASMUS + Euroopa Noored  Archimedes.

Uzsvaru liksim uz darbu grupās ar mērķi veicināt savstarpēju komunikāciju un katra indivīda nozīmīgumu sabiedrībā.

Atbilstoši nometnes mērķiem ir izstrādāti dažādi tematiski pārbaudījumi un aktivitātes, kas vienlaikus vērstas uz prāta darbību- loģiku.

Katru dienu būs pieejama „Jautājumu banka”, lai bērni varētu uzdot sev interesējošus jautājumus arī anonīmi.

Darbosimies kopīgi, lai bērni apzinātos un cienītu sevi un apkārtējos, un spētu izprast kā rīcība un izteiktie vārdi ietekmē viņus pašus, citus cilvēkus un apkārtējo vidi.

Ieskats dažos galvenajos programmas tematos, aktivitātēs, nodarbībās:

Meitenes

Puiši

4 krāsu gadalaiki- kuras krāsas katrai piestāv. Krāsošanās.
Nagu kopšana, lakošana, zīmējumi uz nagiem.
Ziņas no puišiem. Ko domā zēni? Puišiem viss ir citādi?

Bicepsi, formas saglabāšana.
Ātrā vingrinājumu programma puišiem.
Ziņas no meitenēm. Ko domā meitenes? Meitenēm viss ir citādi?

Uzturs, kā tas mūs ietekmē. 2 rītus brokastis gatavosim paši. Miegs, tā nozīme.
Izmaiņas ķermenī un rūpes par to, higiēna. Sejas āda.
Mati, matiņi- kopšana, veidošana, (d)epilācija, skūšanās. Frizūras, to veidošana.
Modes skate. Fotografēšana.
Deju soļi. Karaoke.
Kāpēc meitenes ir foršas? Kāpēc zēni ir forši?
Emocijas. Komplimentu māksla. Jūtas, izrunāšanās, draugi. Mīlestība, mulsums.

Latvijas Kendo Federācijas nodarbība „Samuraju ceļš”.
GINTS BUDE. MODES NAMS, TĒRPU DEMONSTRĒTĀJU  STUDIJA - pareiza stāja un gaita, tērpu demonstrēšana, defilē, fotopozas u.c. G.Budes lekcija par ģērbšanos.
Biedrības „Papardes zieds” lekcija.
Noslēguma pasākums- TUSIŅŠ, DISKOTĒKA!

Nometnes pedagogu uzdevums ir, lai vienlaikus jauniegūtajām zināšanām bērni būtu:

  • jautri, kvalitatīvi un lietderīgi pavadījuši laiku,;
  • izmēģinājuši jauniegūto zināšanu pielietojumu praktiski;
  • radījuši unikālus pašdarinātus darbiņus;
  • ieguvuši pozitīvisma devu un jaunus draugus;
  • iepazinuši komandas sadarbības garu;
  • apguvuši prasmi uzņemties un deleģēt atbildību.

Priecāsimies tikties mūsu izzinošajā brīvlaika nometnē „Meiteņu lietas! Puišu lietas!”

Sīkāka informācija*: 

studija.funa@gmail.com    tālr.: 26444016- Inese

http://www.funa.lv

Atrašanās vieta

Komentāri

Nometņu statusu skaidrojums

Nometne ir pievienota reģistram, bet nav ziņu par tās saskaņošanu ar konkrēto iestādi.
Nometņu reģistrā ir informācija, ka atbilstošajai iestādei ir nosūtīts iesniegums par nometnes saskaņošanu.
Nometņu reģistrā ir informācija, ka atbilstošajai iestādei ir saņemts atzinums par nometnes saskaņošanu.
Nometne, kuru ir atsaukuši paši organizētāji.

Nometņu vadītājs ir atbildīgs par nometnes aprakstā sniegto informāciju.
VISC neatbild par atzinumu saturu, tikai informē, ka konkrētajai nometnei ir saņemts atzinums no iestādes.

VBTAI, PVD un Pašvaldības ir tikai jāinformē par nometņu saskaņošanu - attiecīgi zaļa statusa ikona norāda, ka šīm iestādēm ir aizsūtīta informācija par atbilstošo nometni.