2.Pilnveidot nometnes dalībnieku zināšanas un prasmes par
uzvedības normām dažādās sabiedriskās vietās;
3.Mainīt nometnes dalībnieku un viņu vecāku stereotipu,
ka mācīšanās notiek tikai skolā un tās telpās;
4.Iemācīt nometnes dalībniekiem izvērtēt iegūto pieredzi
un tās ietekmi uz viņu attīstību un pilnveidi;
5.Veicināt
nometnes dalībnieku izpratni par veselību, drošību un viņu personīgo izaugsmi
dažādu procesu ietvaros.
6.Sagatavot
nometnes dalībniekus vasaras brīvlaikam īpašu uzsvaru liekot uz drošību uz ceļa
un ūdens, kā arī veselīgu uzturu un personīgo higiēnu.
Pirmā un otrā
nometnes diena jeb „Es un veselīgi kārumi”
Fizioloģiskās
vajadzības
Šīs vajadzības ietver šādas jomas – gaiss, ūdens, miegs,
barība, siltums, veselība un dzīves telpa. Nometnes dalībnieki apgūs veselīgas
ēšanas pamatus praktiski darbojoties kopā ar Rīgas Jaunās sākumskolas
skolotāju, lai apgūtās zināšanas un prasmes spētu iemācīt savai ģimenei un
draugiem, kā arī, lai izmantotu apgūtās zināšanas ēdiena gatavošanai mājās.
Nometnes dalībnieki kopā ar RJS skolotājiem pārrunās jauniegūtās zināšanas par
uzturu un tā lomu veselīga dzīvesveida nodrošināšanā. Paši gatavosim launagu no augļiem un dārzeņiem. Vēlreiz pārrunāsim, kas
ir veselīgs uzturs, ēdiena estētika, un pasniegsim vizuāli skaisti noformētu
ēdienu, saskatot tajā iespēju radoši izpausties. Mācīsimies par miegu,
siltumu, gaisu un dzīves telpas kvalitāti, lai mēs būtu veseli, stipri un
mundri ikdienā. Mācīsimies iekārtot savu istabu ērti, droši un atbilstoši katra
bērna vajadzībām un interesēm.
Trešā un ceturtā
nometnes diena jeb „Es un drošība”
Vajadzība pēc
drošības
Šīs vajadzības ietver šādas jomas – aizsardzība no
briesmām, kārtība un tiesības, drošība. Nometnes dalībnieki dosies uz
Ugunsdzēsības muzeju, kurā iepazīsies ar ugunsdzēsības vēsturi un pamatlietām,
kas jāzina, lai pasargātu sevi un citus ugunsgrēka un citu nelaimju vai dabas
katastrofu gadījumos. Bērniem būs iespēja tikties ar Rīgas Pašvaldības policijas
pārstāvjiem, lai uzzinātu, kā sevi un savu īpašumu pasargāt gan uz ielas, gan
mājās. Nometnes dalībnieki kopā ar RJS skolotājiem apgūs jaunas zināšanas un
prasmes par ceļu satiksmes drošību un rīcību nelaimes gadījumos uz ceļa, kā arī
glābēju biedrības pārstāvji stāstīs un rādīs, kā sevi pasargāt uz un pie ūdens.
Piektā un sestā
nometnes diena jeb „Es un draugi”
Sociālās vajadzības
Šīs vajadzības ietver šādas jomas –ģimene, draudzība,
grupas atbalsts, komunikācija.
Nometnes dalībnieki mācīsies par vērtībām un to lomu mūsu
ikdienā, kā arī ģimenes tradīcijām, to nozīmi un izpausmēm ikdienā. Katram
nometnes dalībniekam būs iespēja
prezentēt savas ģimenes tradīcijas, tādējādi gūstot iespēju publisku uzstāties
un atbildēt uz jautājumiem. Šajās divās dienās nometnes dalībniekiem būs
iespēja pieredzēt komandas darbu, kurā neatņemama sastāvdaļa ir grupas atbalsts
un savstarpējā komunikācija.
Devītā un desmitā
diena jeb „Es un vaļasprieki”
Vajadzība pēc
pašīstenošanās
Šīs
vajadzības ietver šādas jomas – individualitāte, apdāvinātība, personīgā
potenciāla īstenošana, pašattīstība.
Nometņu vadītājs ir atbildīgs par nometnes aprakstā sniegto informāciju.
VISC neatbild par atzinumu saturu, tikai informē, ka konkrētajai nometnei ir saņemts atzinums no iestādes.
VBTAI, PVD un Pašvaldības ir tikai jāinformē par nometņu saskaņošanu - attiecīgi zaļa statusa ikona norāda, ka šīm iestādēm ir aizsūtīta informācija par atbilstošo nometni.